Popis naší činnosti
Zajišťujeme pro své stálé klienty:
Kromě toho poskytujeme poradenské služby v celém spektru daňové a účetní problematiky, jakož i další organizační a zprostředkovatelské služby související se všemi fázemi podnikatelské aktivity, dále pak ekonomické poradenství, zejména finanční a úvěrové propočty.
Převážně středním a malým firmám (jejichž rozsah činnosti je takový, že nevyžaduje vytvoření vlastního ekonomického úseku) poskytujeme veškeré služby v oblasti účetnictví počínaje kontrolní a metodickou pomocí přes externí vedení účetnictví až po zpracování účetnictví zcela nebo zčásti přímo v sídle klienta.
Účetnictví
- vedení účetnictví nebo daňové evidence dle předložených prvotních dokladů
- jednorázové zpracování daňové evidence fyzických osob pro přiznání k dani
- vedení saldokonta
- vedení evidence hmotného a nehmotného majetku
- zpracování měsíčních / čtvrtletních přehledů hospodaření
- zpracování ročních uzávěrky rozvahových účtů
- měsíční / čtvrtletní odsouhlasení zůstatku pokladny
- zpracování přiznání k DPH, souhrnných hlášení
- zpracování statistických hlášení a výkazů INTRASTAT
- jakákoli další činnost i v sídle klienta (vystavování faktur, vedení prvotní evidence, provádění kontrol
- rekonstrukce účetnictví
- metodický dohled nad vedením účetnictví (pravidelné kontroly a konzultace v sídle klienta, metodické vedení zaměstnance klienta, pověřeného účetní evidencí
Daně
- konzultace k daňovým a účetním problémům, výpočty daní a daňová optimalizace
- zpracování všech typů přiznání k dani z příjmů pro fyzické osoby
- zhotovení přehledů pro sociální a zdravotní pojištění
- zpracování přiznání k dani z příjmů pro právnické osoby
- zastupování daňovým poradcem s možností podat daňové přiznání v prodlouženém termínu
- evidence motorových vozidel a zpracování přiznání k silniční dani
- přiznání k dani z nemovitostí
- zpracování přiznání k dani z převodu nemovitostí, dani dědické a darovací
- zastupování fyzických i právnických osob při veškerém jednání s finančními úřady, při kontrolách a místních šetřeních
- zastupování podnikatelů při jednání s zdravotními pojišťovnami a správou soc. zabezpečení
- konzultace k praktické aplikaci smluv o zamezení dvojího zdanění
- pomoc při orientaci v pravidlech podnikání v EU pro české subjekty (uplatňování DPH, upozornění na případný vznik registrační povinnosti v zemích EU)
- zprostředkování služeb daňového poradce v SRN
Personalistika
- vedení osobních spisů pracovníků
- příprava pracovních smluv
- evidence odpracovaných let pro nárok na dovolenou
- přiznávání nároku dovolené v organizaci
- evidence důchodů a pracovníků
- evidence přesčasových hodin u jednotlivých pracovníků
- evidence odpracovaných hodin
- přihlášení organizace do SP a ZP v zákonných lhůtách
- přihlášení organizace k povinnému úrazovému pojištění
- předstihové řízení pro odchod do důchodu
- vystavení zápočtového listu
- vystavení potvrzení o odpracovaných letech/dnech v organizaci
- evidence mladistvých pracovníků
- vystavování platových výměrů
- evidence zaměstnanců - cizích státních příslušníků
Mzdy
- přihlášení organizace u příslušné ZP
- přihlašování a odhlašování pracovníků ve ZP
- evidence a přiznávání daňových úlev na základě předložení dokladů
- výpočet a výplata nemocenských dávek
- vystavování potvrzení pro úřední účely
- potvrzení o zdanitelných příjmech
- vedení a archivace mzdových listů a ELDZ
- výpočet měsíčních mezd na základě předložených podkladů,
- výpočet zákonných odvodů SP, ZP a daně ze závislé činnosti včetně vystavení příkazu k úhradě
- čtvrtletní výpočet zákonného úrazového pojištění včetně vystavení příkazu k úhradě
- čtvrtletní výpočet PP a DNP
- měsíční výkazy vyměřovacích základů pro příslušné TP
- měsíční výkazy dávek DNP
- roční výkazy pro finanční úřad
- přiznání snížení vyměřovacího základu pro ZP na základě předložených dokladů
- srážky na základě soudního rozhodnutí, smlouvy, žádosti pracovníka
- osobní účast na kontrolách (FÚ, SSZ, ZP, Úřad práce ap.)
- zpracování ročního zúčtování daně na základě předložených podkladů pracovníka a vystavování protokolů